About Me

My photo
Triang, Pahang, Malaysia
Hardworking,creative,dependable, calm, enjoy helping others, modest, love to achieve great things like peace, strong- minded, conservative, gentle, reliable, inspire confidence, balanced, truthful, loyal, committed, strong and easy to trust.

Saturday, July 31, 2010

Talam Dua Muka


best jgk kalau suatu hari nnti,org yg talam 2 muka tu kantoi ngn sume org yg dier kutuk..ye la kn,dia jns yg dpn org ni kutuk org tu,dpn org tu,kutuk org ni..gemar melaga2kan smua org..yg untungnya dier..mmg tersangatla 'baik hati'!
Kalau dah jadi talam dua muka,semestinya tak lepas dari menipu orang sana sini,semua perbuatan dia nampak bagus je,aku xleh lupe kata-kata dia "saya ni jujur..xpandai nak menipu.." Aku hanya mampu pandang dari jauh sahaja,memang aku xley kata apa dengan si talam 2 muka ni..Biarlah Allah sahaja yang akan membalas segala penipuan dan penganiayaan yang dia lakukan pada aku dan orang lain..

No comments:

Post a Comment